Szukaj

Zwroty

WYMIANY

Jeśli zamówiłaś produkt i rozmiar okazał się nieodpowiedni a jesteś zainteresowana zamówieniem innego rozmiaru, skorzystaj z procedury zwrotu i zamów nową sukienkę w oddzielnym zamówieniu.

ZWROTY

Na zwrot masz 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Jedyny koszt zwrotu jaki ponosisz to koszt dostarczenia paczki na nasz adres firmowy. Przyjmujemy jedynie czyste, nieużywane produkty z metkami.

Jak dokonać zwrotu?

Pobierz, wydrukuj i wypełnij FORMULARZ ZWROTU. W przypadku nie załączenia formularza, paczka zostanie odesłana na Twój koszt. Włóż oryginalnie zapakowany produkt do paczki wraz z formularzem zwrotu. Nadaj i wyślij paczkę do nas. Koniecznie zatrzymaj dowód wysyłki z nr nadania do czasu otrzymania zwrotu.

Nasz adres:

MOLIE

ul. Stokowa 5

05-600 Grójec

Jak tylko paczka dotrze do nas i zostanie sprawdzona, zwrócimy Ci pieniądze. Zwrot pieniędzy za towar zajmuje maksymalnie 14 dni, a zwrot dokonany zostaje na numer rachunku podanego w formularzu zwrotu. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub paczkomatami

REKLAMACJE

W przypadku reklamacji prosimy o przesłanie do nas krótkiego opisu powstania wady i zdjęcia e-mailem na adres: molie.klient@gmail.com. Wyślij do nas produkt w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem zwrotu dopisując REKLAMACJA FORMULARZ ZWROTU

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, sklep Molie zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów