FAQ
Jak złożyć zamówienie?
Kiedy otrzymam potwierdzenie zamówienia?
Potwierdzenie złożenia zamówienia wysyłamy od razu na podaną skrzynkę email lub numer telefonu. W wiadomości otrzymasz wszystkie informacje dotyczące przesyłki.
Kiedy przejdziecie do realizacji mojego zamówienia?
Realizację zamówień rozpoczynamy od razu po zaksięgowaniu wpłaty.
Gdzie znajdę numer zamówienia?
Numer zamówienia w formacie "MXXXXXX" (np. M624311, M822201), powinien przyjść od razu po zakupie na maila lub numer telefonu razem z potwierdzeniem zamówienia. W razie problemów prosimy sprawdzić folder SPAM.
W jaki sposób mogę skontaktować się z obsługą klienta?
METODY PŁATNOŚCI
W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?
- bezpiecznym i błyskawicznym przelewem za pośrednictwem PayU lub Przelewy24,
- szybką płatnością mobilną BLIK,
- szyfrowaną płatnością kartą płatniczą,
- tradycyjnym przelewem na rachunek: 18 1140 2004 0000 3602 8356 5762 podając w tytule numer zamówienia.
Kiedy otrzymam potwierdzenie płatności?
W przypadku płatności szybkim przelewem lub płatnością BLIK, potwierdzenie płatności otrzymasz od razu po udanej transakcji na podanego maila. W przypadku płatności kartą potwierdzeniem płatności jest potwierdzenie zamówienia.
Jak mogę opłacić zamówienie tradycyjnym przelewem?
Przykładowy tytuł: Anna Nowak, ul. Złota 1/10, 01-234 Warszawa, Polska, anna.nowak@gmail.com P928090
Dane do przelewu:
Nazwa odbiorcy: Molie
Numer Rachunku: 18 1140 2004 0000 3602 8356 5762
ZMIANY W ZAMÓWIENIU
Czy mogę anulować zamówienie?
Zamówienie może zostać anulowane w przypadku, gdy nie przeszło jeszcze do kolejnego etapu realizacji. W celu anulowania zamówienia prosimy nie zwlekać i poinformować nas o tym najlepiej w ciągu godziny od złożenia zamówienia.
Czy mogę zmienić kolor lub rozmiar zamówionego produktu?
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze poddane do realizacji to jest możliwość zmiany koloru lub rozmiaru. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym na maila kontakt@molie.pl z podaniem numeru zamówienia i zmian, które chcesz wprowadzić.
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze poddane do realizacji to jest możliwość zmiany adresu dostawy. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym na maila kontakt@molie.pl z podaniem numeru zamówienia i poprawnego adresu dostawy.
REKLAMACJE
Jak złożyć reklamację wadliwego produktu?
W sytuacji gdy produkt nie przyszedł w idealnym stanie, prosimy o informację na maila kontakt@molie.pl wraz z numerem zamówienia oraz zdjęciami przedstawiającymi wady. Jeżeli reklamacja zostanie uznana wyślemy Ci nowy produkt całkowicie na nasz koszt, bez konieczności zwrotu wadliwego towaru.Zamawiałam kilka produktów, a otrzymałam tylko jeden lub część z nich.
Czasami, aby przyśpieszyć czas dostawy zamówione produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Dzięki temu nie tracimy czasu na kompletowanie zamówienia tylko na bieżąco wysyłamy towar, który jest na stanie u naszych dostawców. Z tego powodu termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może być różny.Jak mogę dokonać zwrotu produktu?
Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami.
WYSYŁKA I DOSTAWA
Ile kosztuje wysyłka?
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientek i klientów, standardowa dostawa jest DARMOWA dla zamówień powyżej 50 zł.
Jaka firma kurierska dostarcza zamówienia?
Wszystkie przesyłki dostarczane są za pośrednictwem: Poczty Polskiej, kuriera Pocztex lub InPost. W przypadku zagranicznych przesyłek za dostawę odpowiada lokalny operator.
Do jakich krajów wysyłane są zamówienia?
Zamówienia wysyłamy głównie do Polski. Jednak specjalnie dla zagranicznych klientów przygotowaliśmy ofertę międzynarodowej przesyłki do ponad 150 krajów.
Czy jest możliwość płatności za pobraniem?
Niestety, aktualnie nie ma możliwości płatności przy odbiorze. W razie problemów z opłaceniem zamówienia umożliwiamy płatność tradycyjnym przelewem.
Gdzie mogę śledzić swoje zamówienie?
Zamówienie możesz śledzić na stronie: https://www.17track.net/pl. Numer do śledzenia paczki wysyłamy w mailu z potwierdzeniem wysyłki.
Czas dostawy
Jaki jest czas dostawy?
Większość zamówień dociera w okresie 2 do 3 tygodni od momentu opłacenia zamówienia. Czasami jednak, zazwyczaj z winy przewoźnika, dostawa się wydłuża, dlatego maksymalny czas dostawy to sześćdziesiąt dni roboczych.
Kiedy moje zamówienie zostanie wysłane?
Zamówienia są wysyłane w ciągu 5 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Po nadaniu paczki niezwłocznie wysyłamy wiadomość z potwierdzeniem i numerem do śledzenia na podanego maila lub numer telefonu.
Dlaczego status mojej przesyłki od dłuższego czasu się nie zmienia?
Spokojnie, numery przesyłek aktualizowane są zazwyczaj z kilkudniowym opóźnieniem, dlatego od razu po jej wysłaniu może nie być widoczna w systemie. Prosimy się nie martwić, jeżeli status przesyłki w systemie nie zmienia się od dłuższego czasu. Jednak jeżeli przesyłka nie dojdzie w ciągu regulaminowych 60 dni, prosimy wówczas o kontakt.
Minęło 15 dni od nadania paczki, a ja wciąż jej nie otrzymałam.
Maksymalny czas dostawy to 60 dni. Nie mamy wpływu na działanie przewoźnika, dlatego prosimy Cię o cierpliwe oczekiwanie na paczkę oraz niezwłoczny kontakt z nami, jeżeli wyznaczony czas minie.
Skąd wysyłane są zamówienia?
Paczki są wysyłane przez naszego partnera spoza Unii Europejskiej, ponieważ nie mamy w Polsce własnego centrum logistycznego.
Czy wszystkie produkty są wysyłane w jednej paczce?
Czasami, aby przyśpieszyć czas dostawy zamówione produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Dzięki temu nie tracimy czasu na kompletowanie zamówienia tylko na bieżąco wysyłamy towar, który jest na stanie u naszych dostawców. Z tego powodu termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może być różny.