FAQ - REKLAMACJE

Jak złożyć reklamację wadliwego produktu?

W sytuacji gdy produkt nie przyszedł w idealnym stanie, prosimy o informację na maila kontakt@molie.pl wraz z numerem zamówienia oraz zdjęciami przedstawiającymi wady. Jeżeli reklamacja zostanie uznana wyślemy Ci nowy produkt całkowicie na nasz koszt, bez konieczności zwrotu wadliwego towaru.

Zamawiałam kilka produktów, a otrzymałam tylko jeden lub część z nich.

Czasami, aby przyśpieszyć czas dostawy zamówione produkty są wysyłane w oddzielnych paczkach. Dzięki temu nie tracimy czasu na kompletowanie zamówienia tylko na bieżąco wysyłamy towar, który jest na stanie u naszych dostawców. Z tego powodu termin dostawy poszczególnych produktów w ramach jednego zamówienia może być różny.

Jak mogę dokonać zwrotu produktu?

Na dokonanie zwrotu masz 14 dni od momentu odebrania paczki. Aby uzyskać szczegółowe informacje skontaktuj się z nami.