FAQ - ZAMÓWIENIE

Jak złożyć zamówienie?

Gdy znajdziesz odpowiedni produkt, wybierz odpowiedni wariant i wciśnij przycisk "Dodaj do koszyka". Następnie możesz dodać inne produkty lub od razu przejść dalej klikając "Przejdź do płatności". Ostatnim etapem jest uzupełnienie danych kontaktowym i opłacenie zamówienia.

Kiedy otrzymam potwierdzenie zamówienia?

Potwierdzenie złożenia zamówienia wysyłamy od razu na podaną skrzynkę email lub numer telefonu. W wiadomości otrzymasz wszystkie informacje dotyczące przesyłki.

Kiedy przejdziecie do realizacji mojego zamówienia?

Realizację zamówień rozpoczynamy od razu po zaksięgowaniu wpłaty.

Gdzie znajdę numer zamówienia?

Numer zamówienia w formacie "MXXXXXX" (np. M624311, M822201), powinien przyjść od razu po zakupie na maila lub numer telefonu razem z potwierdzeniem zamówienia. W razie problemów prosimy sprawdzić folder SPAM.

W jaki sposób mogę skontaktować się z obsługą klienta?

W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań lub problemów prosimy o wiadomość bezpośrednio na maila kontakt@molie.pl lub kontakt przez nasz formularz kontaktowy.