FAQ - ZAMÓWIENIE
Jak złożyć zamówienie?
Gdy znajdziesz odpowiedni produkt, wybierz odpowiedni wariant i wciśnij przycisk "Dodaj do koszyka". Następnie możesz dodać inne produkty lub od razu przejść dalej klikając "Przejdź do płatności". Ostatnim etapem jest uzupełnienie danych kontaktowym i opłacenie zamówienia.
Kiedy otrzymam potwierdzenie zamówienia?
Potwierdzenie złożenia zamówienia wysyłamy od razu na podaną skrzynkę email lub numer telefonu. W wiadomości otrzymasz wszystkie informacje dotyczące przesyłki.
Kiedy przejdziecie do realizacji mojego zamówienia?
Realizację zamówień rozpoczynamy od razu po zaksięgowaniu wpłaty.
Gdzie znajdę numer zamówienia?
Numer zamówienia w formacie "MXXXXXX" (np. M624311, M822201), powinien przyjść od razu po zakupie na maila lub numer telefonu razem z potwierdzeniem zamówienia. W razie problemów prosimy sprawdzić folder SPAM.
W jaki sposób mogę skontaktować się z obsługą klienta?
W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań lub problemów prosimy o wiadomość bezpośrednio na maila kontakt@molie.pl lub kontakt przez nasz formularz kontaktowy.