FAQ - ZMIANY W ZAMÓWIENIU

Czy mogę anulować zamówienie?

Zamówienie może zostać anulowane w przypadku, gdy nie przeszło jeszcze do kolejnego etapu realizacji. W celu anulowania zamówienia prosimy nie zwlekać i poinformować nas o tym najlepiej w ciągu godziny od złożenia zamówienia. 

Czy mogę zmienić kolor lub rozmiar zamówionego produktu?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze poddane do realizacji to jest możliwość zmiany koloru lub rozmiaru. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym na maila kontakt@molie.pl z podaniem numeru zamówienia i zmian, które chcesz wprowadzić.

Czy mogę zmienić adres dostawy?

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze poddane do realizacji to jest możliwość zmiany adresu dostawy. Prosimy o jak najszybsze poinformowanie nas o tym na maila kontakt@molie.pl z podaniem numeru zamówienia i poprawnego adresu dostawy.